Alla inlägg den 24 februari 2010

Av Therese Olsson - 24 februari 2010 22:34

  


Hej kära ni!

Hoppas allt är bra.. med mig är det nog sådär!

Lite depp och trött och så. sån tur har jag fått tillbringat dagen med mitt lyckopiller tove!   


Dagen har varit bra! tove kom till mig igår och så sov hon här, i morse åkte vi till stallet och jag gjorde ett patetiskt försök att rida, haha underlaget va inte direkt toppen så blev väll en ritt på tio minuter en kvart! hah

Sen pysslade vi och donade lite i  stallet, till slut kom mammsi och hämtade oss och väl hemma var det bara springa in till huset hämta matlåda och pengar och fara till Gimo RK för föreläsning och en lektion för Jenniemy Borgman! (hon är grym)

Jag red en häst som heter Hottie, en pigg och vinglig travare och jag hade väll förutfattade meningar om hästen men när jag red henne var hon helt okej! riktigt trvlig när hon slappnade av och hittade takten!

samma i galoppen, även fast hon i travare så hade hon jätte mjuk galopp när hon väl slappnade av i några sekunder!

första gången jag red henne och jag tycker hon va trevlig.


Imorgon blir det sovmorgon biiiigtime! sen kanske skidor? eller en springtur? så länge sen nu, pga förkylningen.. sen av lathet!

På kvällen blir det lektion i gimo, hoppning då! får se om man kan hoppa henne bättre nu! haha återstår och se!

aja nej nu har jag snacka för mkt. hoppas ni har en fortsatt trevlig kväll/natt

puss på er!

/Therese'


Presentation


klicka på länken under så får ni veta mer!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards