Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Therese Olsson - 6 februari 2010 21:21

Hej hej hemskt mycket hej!

Dagen har varit fantastisk!

Jag vaknade självmant kl 9! WOHO! älskar att vakna sådär lagom!

Så låg jag och min älskade katt Tarzan och mornade oss till kl kvart över! lat korven låg kvar...

Sen åt jag en lång och big frukost! mums

Efter det så tog jag mamma och pappa en långpromenad i djupa snön med hundarna! vi va helt slut efteråt! Men de va kul, jag och pappa hoppade i diken med massa snö! :D


Se åkte vi till stallet och där jag och jempa red Donna och Chip!

Vi har alltid så kul när vi rider ut, haha..

Samtidigt som vi är skit fokuseradde på att trimma de lilla vi kan göra när man rider ut! :D

Gick iaf jättebra idag! hon var harmonisk och lyssnade ganska bra iaf!

Igår trodde jag att jag skulle börja gråtaa när jag red! jag lackade uuuuuur!

Sen kom jag hem till en glad familj vilket självklart gör så jäkla mycket!

färgade håret, och nu, nu ska jag gå och kolla på Twilight, sen stockholm boogie, kollade inte igår nämligen!


Puss på er!

/Therese'


Presentation


klicka på länken under så får ni veta mer!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards