Alla inlägg den 10 februari 2010

aj!

Av Therese Olsson - 10 februari 2010 20:48

Hej!

Jag har så nedrans ont i ryggen nu så jag spyr snart!!

Fan alltså, varför? har inte någon anledning att göra ont! :(

Tog på lite liniment och det värmar utabaraf'n!

puuuuh....


I nationella provet i svenska läsförståelse i tisdags gick det väll  helt okej tror jag.. stressigt som bara den blev de!

Tömkörningen för Anders Eriksson med Amon gick bra tror jag j tyckte!

Han va intressant! lärde mig lite åtminstone!


I morgon är det ännu ett nationellt prov! så jag måste krypa till kojs nu!sent i morgon också med tanke på att min träning med chip slutar halv nio sen hem och fodra och grejer!

Fredag blir mysiiiig! åker in till stan efter skolan och möter alex, då ska vi käka på kina och sen gå på bio! Myspys.


Jag har väldigt lite bilder på bloggen nu.. har bytt mobil och den har ingen data sladd...


Pussochkram!

/Therese'

Presentation


klicka på länken under så får ni veta mer!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards