Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Therese Olsson - 2 februari 2010 19:33

Have you ever looked fear in the face and said, "I just don’t care"

 

Måndagen

Beeptestet gick bra, lite bättre en förväntat men jag blir så jävla pisst när man känner efteråt att aaa, men jag kunde gett mer. BLÄ!

på kvällen åkte jag och pappa till gymmet, Mina ben är ganska sega idag, blev fem km på bandet.


today

Idag efter skolan gick Jag och hämtade skrutt på dagis, sen gick vi upp till ica och mötte J och åkte till "Tha stable"

J och jag red ut på Chip och Amon!

Haha vi garvar alltid så mycket.. sämst humor.

Fast jag och tove vinner nog.. Vi kan garva åt saker som ingen annan tycker är roligt.. och då menar jag ingen annan! Hon är min andra halva!


I morgon är det SO prov då då. Pluggat en del idag. Men jag kan inte plugga länge, blir helt grötigt i skallen!


Nu ska jag Springa och göra kvällsfika och göra mig redo för Mästarnas Mästare! REKOMMENDERAS! älskar det alltså, Man får sån bra känsla i magen efter! hah ja nörd jag vet


Puss,

/Therese'


Presentation


klicka på länken under så får ni veta mer!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards