Alla inlägg den 5 februari 2010

?

Av Therese Olsson - 5 februari 2010 22:16

  


Hej kära ni!

jag är tröttare en tröttast nu.. ska man kanske krypa ner i sängen?

I morgon blir det ´till att sova tills man vaknar.. gött! sen en lång frukost och kanske kanske ta en löparrunda!

Måste rensa tankarna!


Fick en stråååååålande ide nyss!

Jag ska gå och kolla på twilight! sen stockholm boogie! och dricka te och mysa! helt för mig själv!

Puss och godnatt!

/Therese'



Av Therese Olsson - 5 februari 2010 13:18

Hej!

Hoppas allt är bra med er!

I helgen händer det lite spännande saker faktiskt!

J skulle tömköra candyman idag, sen skulle hon och jag rida ut på chip och candy i morgon! hah får se hur det går, bloggar om det om jag hinner!   


haft så jävla konstigt humör i veckan.. helt sjukt, typ seg/less/dryg...

Inte alls kul! måste sova ut i morgon!


nu blev min lärare besviken på mig så, TILLBAKA TILL ARBETE!


ciao!

/Therese'

Presentation


klicka på länken under så får ni veta mer!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards