Alla inlägg den 31 december 2009

Av Therese Olsson - 31 december 2009 16:40

Hej!

Skäms för att mitt bloggande ligger på botten just nu!

Hinner tametusan inte med!!

Men nu är jag på G igen :D


Igår kom vi till kära höllviken som ligger i skåne!

I skåne ska jag bo någon gång! Spelar ingen roll om jag är 75 eller 25   

Jag väcktes av mamma vid halv tio ungefär.

Efter frukost blev det en promenad med hundarna till affären för att köpa lite vegetariskt till mig! ( dom har en 6 årig golden tik ) kommer bilder! och vi har putte som vanligt. Molly är hos ett par andra.

Väl hemma igen så tog jag Putte ut och sprang en runda!

Herregud vad jag är ur form! hah

Men jag älskar de, att springa alltså! Man rensar liksom skallen så bra!

Så det blev en runda på stranden och tillbaka HEEEELT UNDERBART att springa vid havet!


Sen efter de har jag väll mest slöat!   

ASSÅ!!! dom fuskar här! dom smäller massa raketer innan tolv!

Ni ska se asså, shit va folk köper raketer. Det är ett lite 'rikare' ställe eftersom de är så nära havet så alla har ju råd med en massa raketer!

Typ tävling om vem som har störst, bäst och vackrast!

Aja kommer nog lite outfit/ego bilder i morgon!

har ni några bra nyårs löften?! dela med er!

Gott Nytt År  allesammans  

/Therese'

Presentation


klicka på länken under så får ni veta mer!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards