Alla inlägg den 2 december 2009

Av Therese Olsson - 2 december 2009 20:08

     


Hej kära läsare!

Idag har det vart en bra dag! tills kvällen kom! :/

Ska plugga och vara duktig, men jag orkar inte det just nu! frågan är när jag kommer orka liksom?


Jag känner att jag verkligen måste skriva av mig nu, så a ni får läsa om ni vill tvingar ingen!

Jag har länge sökt efter perfektion av min kropp och mitt utseende och det är ett ständigt gnagande i mitt huvud och minsta lilla grej, någon liten patetisk kommentar kan få mig helt knäckt.

Jag har startat en process i mitt huvud att jag ska va perfekt, men vafan är perfekt då? kan någon svara de? och varför ska jag vara perfekt? Det finns inget som heter perfekt, det existerar inte!

Man är bra om man är sig själv! I mina ögon är det perfekt..

Man ska inte behöva ha en modell kropp för att bli älskad! jag tycket det är hur fint som helst med tjejer som är rundare och är glada och starka ändå!! det ska fasicken inte spela någon roll hur vi ser ut!! För varje människa är fin ändå! även fast en är större en den andra! Stora människor som är glada och starka är de människor jag ser upp till!

Jag ska bli väldigt personlig nu och berätta att jag tränade allmänt för att bli smal förut, som jag redan va då! Nu gör jag det för jag mår bra av det och älskar att känna mig fräsch och tränad att känna att kroppen är med liksom!

Så nu tycket jag att varje gång vi kollar oss i spegeln så ska vi fan inte ha några sura miner! Le och se allt de fina ist! Det kan lätt leda till missbruk och dåliga vanor om man ska gå och hata sig själv!

Och se till att ni skaffar er vänner och nära och kära som älskar er för den ni är och inte för hur ni ser ut och hur stora eller små ni är! 

snälla tjejer. nu slutar vi med all denna kropps fixering!

Jag orkar inte mer!  

Alla är så otroligt vacka på sitt sätt. och det kommer alltid finnas människor som gillar att trampa på en, men skit i de, ni är starka och dom som gör sånt är inte de!


Grattis förresten till en underbar hanna! <33


/Therese'





Presentation


klicka på länken under så får ni veta mer!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards