Alla inlägg den 5 december 2009

Av Therese Olsson - 5 december 2009 21:59

      


Hej :D

de här bilderna bjuder jag på (vill inte få färgbilden att se ut som en fjortisbild, bara strött.)! haha helt slapp i mys tshirt och mys shorts!

Nu ska jag nog snart gå och lägga mig, blir en lång dag i morgon! 

Har haft en slapp helg med Tove som hjälpt mig mycket me stallet!

Tack smulan <3

Så i morgon blir de upp tidigt för att slappa sen resten av dagen vilket är gaanska kört eftersom jag ska dit lunch eftermiddag och kväll också haha, men de är kul att sköta ett stall på egen hand, Fast Nisse hjälper ju till som bara den också! Men de är kul att ha många hästar att rida! :)


Julklapps handlingen idag blev rolig, hah mycket skratt och damp. klockrent på bussen hem. hah (fluffet tove) hah


Aja nu ska jag nog försöka avrunda lite och dricka teeeee och sova

Saknar min pojkvän något fruktansvärt, så jag måste nog ta sömnpiller för att somna idag hah.

Godnatt! Sweet dreams.

LITE BRA LÅT TIPS:

EMD - ängel

Jason derulo - whatcha say

Black eyed peas - half way

Lil mama - Shawty get loose

Mary J blige U2 - One

/Therese'





Presentation


klicka på länken under så får ni veta mer!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards