Alla inlägg den 22 december 2009

Av Therese Olsson - 22 december 2009 19:26

Hej sötgrodor!

Efter de förra inlägget har det varit en fin dag!

Jag cyklade till stallet red chiquita och Donnalee

Chip var piggare en någonsin och bara busade och flög, och jag satt bara och log.. haha tycker de är s'it kul när hästarna är glada och visar de genom bus!   

Sen när jag var trött och kall plockade jag och jempa undan lite fastfrusna bommar och hinderstöd från banan, och så sa hon plötsligt..

- Ska vi rida?  det va femtom minus och jag var trött som ett ägg!

Haha och tanken på att jag skulle upp tidigt till skolan och så slog mig och jag var på väg att säga nej. då jag upptäckte!

VI HAR LOV JU! så som toppen på glassen eller hur man säger blev de ännu en häst!

Tyra inte lika rolig, men ändå en ganska intressant häst. faktiskt!

Hon var pigg som attan! Jempa tyckte hon såg väldigt fin ut.

Morgondagen blir trevlig, ska sova tills jag vaknar, sen ta skidorna till stallet för att rida chiq och mocka och fixa jempas hästar, erbjöd mig eftersom jag har lov, hah ett väldans tjat va?

Sen som ej får glömmas är att min vän Tove kanske kommer till stallet och sen ska vi leka och njuta av JULLOV! nej nu tröttnar ni. här kommer lite bilder.

      

kvällens myspys outfit.


 

MASSA SNÖ! fint! ganska ovant att jag gillar vintern ( en så länge )


  

Avslutar med en sjuk charmig bild! hahah inte! cykeltur till stallet

En djuptfryst kyckling! men även en glad sådan!

Av Therese Olsson - 22 december 2009 11:41

Är det inte underbart? att slippa skolan ett tag..

Att se betygen idag va ingen härlig upplevelse.. jag började grina.. asså det blev en sån himla chock liksom. att man har pluggat och försökt för en gångs skull och vad resulterar de, NADA!

Aja nu är de F'CKING JUUUUULLOV och jag ska slappa och bara slappa och slappa. Sa precis hejdå till min pojkvän btw.. jobbigt värre.


 


Nej nu ska jag gå ner, koka vatten och dricka té och sätta mig framför brasan och läsa ego girl. Sen om ca 45 minuter ska jag ta cykeln till stallet, eller kanske skidorna? :) nej det får bli i morgon kanske om jag orkar!

Rida chiquita och Donnalee, och fixa övrigt i stallet.

UNDERBARA JULTIDER!! 

en grej som är overkligt är att om bara 2 dar är de jullllafton!

 

/Therese'

Presentation


klicka på länken under så får ni veta mer!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards