Alla inlägg den 16 november 2009

Av Therese Olsson - 16 november 2009 21:07

Hej allesammans..

Hoppas att ni har haft mycket bättre dag en vad jag har haft iaf..

Flickont som en galning, sen onödiga kommentarer folk ger som jag hettar på.

Aja ;) ta ingen skit va de väll va?

Idag när jag kom till stallet i mörkret så fixade jag chiquitas box, sen gick jag ut och hämtade dom, och så vettni hade candyman rymt över till flickornas hage, han är som en hingst alltså. kastrerad men man kan ju knappast tro de!  dryg.

Aja longerade Chiq idag iaf hon va helt speedad, fast konstigt humör pga utav brunsten! asså aa jag vet att jag är negativ idag men ni som har ett sto fattar hur drygt de e, right?

Massa plugg nu i skolan, blir helt hjärndöd :D haha men de finns inget annat att göra en att försöka hålla humöret uppe och då klarar man de oftast!

Nu ska jag krypa till kojs!


/Therese'

Presentation


klicka på länken under så får ni veta mer!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards