Alla inlägg den 2 november 2009

Av Therese Olsson - 2 november 2009 21:01

       


Hej alla Finfina läsare, :)

Jag vet att jag vart väldans slö på att blogga :( tiden har bara inte funnits..

Tävlade i helgen btw, gick åt H-vete. jag va riktigt piss dålig på att vara rättvis mot min häst..

aja :( jag vet de iaf så nu ska jag bli vänlig men bestämd!

I morgon ska jag till uppsala en sväng sen till stallet o rida chiqii och amon min, (en 3 årig valack efter toopasch)

Sen blir de nog ett styrkegympa pass med tovelove :) om jag ens kommer up ur sängen.. haha har nämligen gymmat idag så jag säger bara att jag kommer sova gött ikväll! men de kommer vara ensamt utan sötnos..

På bilderna är de jag och min älsklings unge!! Världens bästa, hon har blivit så stor 6 år på söndag :O

herregudherregud!


Dagens outfit

trasiiga jeans - ginatricot

linne och t-shirt - HM

oversize kofta - HM om jag inte minns fel ;)


/Therese'


Presentation


klicka på länken under så får ni veta mer!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards