Alla inlägg den 12 november 2009

Av Therese Olsson - 12 november 2009 20:27

  


och där tyckte hon att hon kunde sitta när jag försökte plugga! haha

fick lyfta bort henne tusen gånger men hon skulle helt enkelt sitta där!

I kväll kommer pappa och Lollo hem från Egypten! underbart. en trygghet att ha dom hemma.

Nu ska jag hoppa in i duschen och duscha varmt och läänge :) så man får 'russin fingrar' som min mormor kallar de!

Haha okej?? nu sitter soya (katten på bilden) och toook slickar på mina byxor, haha man undrar ju ibland!

aja hoppar lite nu i skrivandet men ska iaf fortsätta packa sen efter min dusch :) far till alleballe i helgen <3

hörs sötnosar!

glöm inte att NI DUGER PRECIS SOM NI ÄR.

/Therese'

Av Therese Olsson - 12 november 2009 15:01

  


Hej gott folk!

Hann verkligen inte blogga igår :( kom hem sent från hingstvisning i Jälla, Va där med jempa som visade

spindeln! Grattis till henne idag! VÄRLDENS BÄSTA JEMPA!

Idag ska jag (i detta mörker) till stallet och rida ut i skogen på chiquita, ruggit värre i mörkret! :/

Är ju mörk rädd kan ju tilläggas! haha jag vet liten fegis!

Sen ska jag hem och typ lägga mig i soffan och sova? nejdå men känner mig sån nu när de är så mörkt!

ÅÅÅÅ herreguuuuud nu måste jag springa full fart till bussen om jag inte vill gå hem till morkarla!!!

förlåt lite stressad


PUSS

ps,  I love you

/Therese'

Presentation


klicka på länken under så får ni veta mer!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards