Alla inlägg under oktober 2009

Av Therese Olsson - 23 oktober 2009 12:27

Hej alla fina människor!


känner mig just som på bilden slapp och trött!

åkte hem ifrån skolan idag för jag hade sjukt ont i huvudet och halsen och kändes som om jag gick och frös även fast jag va varm, feber kanske inte vet jag.. drygt.

Träningen igår med chiquita gick skit bra! övade öppna och sluta skit bra styrke övning för hästen

om ni inte vet vad öppna och sluta är så kan ni fråga så kan jag förklara :)

hon va helt slut stackarn men duktig..

Idag blir de slappa framför tvn och käka glass i mänger, de absolut bästa mot ont i halsen Glad

sen ska jag försöka smita till stallet, blir svårt så måste skaffa en plan!

mamma vägrar låta mig åka någonstans när jag e sjuk hah, kanske är bra så jag blir frisk

till i morgon då tanken va att jag skulle åka till sötnosen..

Känner mig allmänt stressad har massa samtal o ringa till bla prao tänkte försöka kontakta John hickey

hoppas på prao där, förra gången var jag hos Louise Haaga, Grymt gäng rekomenderas!


Life is beutiful 


/Therese'



Av Therese Olsson - 22 oktober 2009 10:48

Hello,


tråkig dag? ja! helt grått och fult, gör en deprimerad..

som tur är har man vänner och familj som håller en uppe! Flört

Idag är den segaste dagen på veckan, vi går länge i skolan sen är de träning med

chiquita, pappa kommer ungefär 18.30 till stallet och sen åker vi till träningen i Gimo som börjar kl 19.30 till 20.30 sen kvällsfodra och åka hem. (bor 4 km från stallet)

så de blir en långlång dag!

Får tänka positivt för de blir en massa kul i helgen då jag ska till killen i nykvarn, ME LIKE!

snälla Tove ska rida någon dag, sicken söt vän man har. <3

Igår tänkte jag för en gångs skull ut och springa för jag kände mig pepp och frisk.

Körde lite "fartlekar" skiit kul verkligen får motivationen tillbaka och känner sig peppad inför nästa gång TESTA! :)

Men i morse vettni så vaknade jag och kände att jag hade ont i halsen, j*vla f*n alltså! blev sjukt less

orkar inte vara förkyld mer, ska knarka C-vitamin! hah


Ha de gött!


/ Therese'




Av Therese Olsson - 21 oktober 2009 20:39

Tjaa!

nu va de dags för mig att skaffa blogg då!

lite läskigt för kommer nog bli mobbad, inga läsare men jag e glad ändå  :)

här kommer ni få höra min vardag och en massa om hästar! LITE nörd haha

lite träningstips med häst och utan! blir nog mer till sommaren då jag ska springa tjejmilen,

men håller på i stallet väldans mycket så blir myckemycke tjat från den sidan.

bra? dåligt?  jadu, ska inte bli allt för geek jag lovar!

kommer skriva om vänner, kille, skolan och mer.

Grattis till världens bästa pojkvän som fyller 18 idag!!

jag älskar dig


Ha de fint, 


/Therese'  



  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


klicka på länken under så får ni veta mer!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards