Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av Therese Olsson - 24 oktober 2009 16:17

  

satt och kikade lite på kissies blogg då hon lagt in ett grymt elakt inlägg om blondinbellas hy då de va en inzoomad bild på hennes acne..håller med min vän tove att nu har de verkligen gått för långt!!

varför göra så liksom? vad får hon ut av de, jo mer läsare tyvärr

hur som helst så satt jag och kollade på gamla inlägg på kissies blogg sen 2007.

då jag hittade ett inlägg där hon vart på en bloggträff och bla träffat blondinbella, och då skrev hon

"Blondinbella", tack för alla råd och tips, du är verkligen jätte duktig på det du gör! :)


snacka om att kissie har förändrats på bloggen.. men de är ju så att hon är känd för sin kaxiga

attityd på bloggen och hon verkar inte alls vara så extremt kaxig utanför i 'de verkliga livet'

jag tror att de bara är en slags blogg attityd så hon ska få mer läsare och mer pengar

verkar ju funka för henne! eller vad tycker ni? vill gärna höra er åsikt.

sorgligt tycker jag.


/Therese'

Av Therese Olsson - 24 oktober 2009 12:15

tjaba tjena hallå!

nu sitter jag ny duschad och piggare men fortfarande yr som en galning och ont i halsen.. sitter och kikar på gustaf 2 (ganska lik min katt tarzan. Bortskämd,fet och bekväm) hahan sitter och asgarvar åt vissa scener, så j*vla klockrena kommentarer ibland!

nu behövs bara min undebara vän tove och min söta pojkvän! dom har min typ av humor

men dom vill nog inte vara här och bli ner smittade :)

min farmor vågade knappt krama mig som om jag hade pest elr något hah


Tjulululu folks Skrattande


/Therese'




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


klicka på länken under så får ni veta mer!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards