Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Therese Olsson - 26 oktober 2009 16:04

Tjuu!

Om man ska sätta ett ord på denna dagen så blir de nog.. a vet inte ens finns nog inget ord.

Har vart i stallet och red chiquita, Gick piss i början men blev bättre..

Tips: Er häst behöver kanske mer uppvärmning en ni tror, om de bara e motigt och trögt i början skritta fram längre nästa gång och jobba mer i skritten så man tar de från början genom att mjuka upp och lägga en bra grund för passet!


satt just och tänkte hur kul de hade varit att spela handboll!

tror jag ska fråga mamma och jag kan åka med och träna.

För er som inte vet så spelade jag i 6 år innan jag fick häst, då slutade jag för häst är ju liksom 24/7 :D

så idag fick de bli handbollsträning, Så kanske jag lättar upp stämningen liite   :/ Lite depp för att inte sötnos kom idag. helt frisk nu föresten yeeeah!!!


nej gott folk de här duger inte längre! nu ska jag ner och laga mat till mina päron sen till stallet å ta in

Apollo, spindeln, Tyra, Chiq, och donna :) sen HANDBOLL :)))


pusspuss <3

/Therese'

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


klicka på länken under så får ni veta mer!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards