Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Therese Olsson - 1 mars 2010 20:48

ja, så som överskriften så har jag och min pappa åkt pulka från vårt garagetak ner i en snöhög, haha skit kul!! helt galet ont i rumpan nu!

haha min pappa e bäst!


Det här med mitt bloggande nu då! lite klagomål och så.

Visst jag har inte tid att blogga varje dag, ibland kanske det dröjer tre fyra fem dagar innan nästa inlägg.. och ja det är överdrivet, visst om man håller sig till varannan dag!

Men jag har inte tid ibland, mycket läxor mycket stallet och mycket med familjen!

När jag kommer hem från stallet så är jag inte ledig precis, då är det alltid nått som ska göras vilket jag tycker är bra, man måste hjälpas åt i en så stor familj och så stort hus som vi har med 3 kaatter och 2 hundar liksom, tvätt disk ved städ....... och aa ni hajjar grejen!

så jag hoppas ni nu förstår lite bättre hur svårt det kan vara att faktiskt ha tid att blogga!

Nu tänker ni säkert, men vafan vilka ursäkter klaga på bara!! men tyck vad ni vill, jag vill iaf att ni har lite tålamod med mig, för jag vill dela med mig av mitt liv, min vardag med hästar och så. kanske inte skriver så mycket så ni vet väll kanske inte om jag är en människa som vill ha hästar som hobby och strutta u skogen, eller om jag vill ha hästar som jobb och rida OS!


nummer två är lite mer åt mitt håll! jag är villig att göra allt för att uppnå de målen..  jag vill bli bäst!! jag tänker kämpa.

Men om man siktar mot stjärnorna så kommer man iaf till trätopparna!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


klicka på länken under så får ni veta mer!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards