Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Therese Olsson - 11 januari 2010 20:09

* Kolla premiär på The Hills, nytt avsnitt (idag)  Check! Lackade ur när lauren inte va med! Blev nya starten på The city också! ;)

* Städa rummet, Storstädning, (Idag/imorgon) Check! hel nöjd!

* Åka längd skidor  ( i morgon) check! Jag och hundarna tog en sväng!

* stallet och ta insläpp och rida (morgon) Check! piggponny!

* Göra i ordning allt inför skolan (morgon) Nästan check, inte lagt fram kläder en   

 

Så min dag i detalj då! hah


Jag gick upp vid halv tio segt, jag farar över morgondagen då jag ska gå upp kl sex halv sju!  herregud...

Sen gick jag ner och åt stoor frulle sen tog jag på mig pjäxorna satte på mig skidorna och åkte en sväng i de underbara vädret! hundarna fick självfallet hänga på..  så underbart.

Väl hemma tog jag en snabb dusch, sen gick jag upp till rummet och tog tag i röran. Resultatet blev grymt.. snodde en blomma av mamma också, thihi! Tyckte de fattades något!

Sen åt mamma och jag lunch och hon drog till jobbet och jag cyklade till stallet, red tog in och aa ni vet! Chip va hur pigg som helst. Hon blir ganska svår riden då! pucko. bara flög över vägen fram och tillbaka och flög upp i luften haha. stört men kul!

Sen kom sofie och hämtade mig och vi åkte hem och käkade mat, sen som strössel på glassen åkte jag och pappa och gymmade. GÖTT!

Så nu sitter jag och äter en stooor kvällsfika! tummen upp!


Ha de fint! <3

/Therese'

Presentation


klicka på länken under så får ni veta mer!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards